12 Sept 2015

Result Examinations — good or bad

An examination (امتحان، امتحان کے، کے امتحان )can be defined (کی وضاحت، نا قابل بیان، بیان کیا )as a detailed (تفصیلی، میں تفصیلی، بارے میں تفصیلی )inspection or analysis (تجزیہ، تجزیے، کا تجزیہ )of an object or person(انسان، شخص، شخص کو ). For example(مثال کے طور پر، مثال، مثلا ), an engineer (انجینئر، انجنیئر، انجینیر )will examine (کا جائزہ، کا معائنہ، کی جانچ پڑتال )a structure, like a bridge, to see (دیکھ، دیکھنا، دیکھنے کے )if it is safe(محفوظ، کو محفوظ، محفوظ ہے ). A doctor (ڈاکٹر، ڈاکٹر کے، ڈاکٹر کو )may conduct a medical (طبی، میڈیکل، کی طبی )examination (امتحان، امتحان کے، کے امتحان )to gauge (اندازہ لگانے کے لئے، اندازہ لگانے، اندازہ لگانے کے )whether a patient (مریض، صبر، مریض کو )is healthy. In the school (اسکول، سکول، اسکول کے )context, it is the students (طالب علموں کو، طالب علموں، طالب علم )who take the examinations(امتحانات، امتحانات کے، کے امتحانات ). These are usually (عام طور پر، عام طور، عموما )a series (سیریز، سلسلہ، سیریز کے )of comprehensive (جامع، وسیع، ایک جامع )tests held at the end of each term, year (سال، سال کے، برس )or, in the case (کیس، معاملے، مقدمہ )of public (عوامی، عوام، پبلک )examinations, after (کے بعد، بعد، ہونے کے بعد )a few (چند، کچھ، چند ہی )years(سال، سالوں، برسوں ).
One (ایک، سے ایک، ایک ہی )of the main (اہم، مرکزی، بنیادی )purposes of school (اسکول، سکول، اسکول کے )examinations (امتحانات، امتحانات کے، کے امتحانات )is to improve (کو بہتر بنانے کے، کو بہتر بنانے، بہتر بنانے کے )the quality (معیار، معیار کو، معیار کی )of education(تعلیم، کی تعلیم، تعلیم کے ). From the results (نتائج، کے نتائج، نتائج کے )of the examinations(امتحانات، امتحانات کے، کے امتحانات ), the teachers (اساتذہ، اساتذہ کے، اساتذہ کو )and planners (منصوبہ سازوں، یوجناکاروں، کے منصوبہ سازوں )of the curriculum (نصاب، نصاب تعلیم، کے نصاب )will be able (قابل، کے قابل، کر سکیں )to gauge (اندازہ لگانے کے لئے، اندازہ لگانے، اندازہ لگانے کے )the extent (حد تک، حد، کس حد تک )to which the students (طالب علموں کو، طالب علموں، طالب علم )have acquired (حاصل، حاصل کی، حاصل کر )the knowledge (علم، علم کے، علم کی )and skills of the course (کورس، کورس کے، کورس کی )material. This would(گے، گی، ہوگا ), first of all, provide (فراہم، فراہم کرنے، فراہم کرنے کے )an evaluation (تشخیص، اندازہ، کی تشخیص )of their teaching (تعلیم، تدریسی، تدریس )methods, so they can improve (کو بہتر بنانے کے، کو بہتر بنانے، بہتر بنانے کے )them, if necessary(ضروری، کی ضرورت، ضروری ہے ).
Examinations (امتحانات، امتحانات کے، کے امتحانات )are also (بھی، کو بھی، نے بھی )used as a yardstick (پیمانہ، معیار، پیمانا مانےن )for measuring the capability (صلاحیت، کی صلاحیت، کرنے کی صلاحیت )of the candidate(امیدوار، کے امیدوار، امیدوار کے ), for further education (تعلیم، کی تعلیم، تعلیم کے )or employment. For example(مثال کے طور پر، مثال، مثلا ), examination results (نتائج، کے نتائج، نتائج کے )are (ہیں، ہوتے ہیں، رہے ہیں )the main criteria (معیار، کا کلیہ، کے معیار )when selecting students (طالب علموں کو، طالب علموں، طالب علم )for entrance into universities(یونیورسٹیوں، یونیورسٹیوں میں، یونیورسٹیوں کے ). It is assumed that the examination results would indicate (اس بات کی نشاندہی، ظاہر ہوتا ہے، سے ظاہر ہوتا )whether or not (نہیں، نہ، نہیں ہے )the student (طالب علم، طالب علم کو، کے طالب علم )will be able to handle (کو سنبھالنا، سنبھالنے کے، کو سنبھالنے )the course. In the case of employment(روزگار، ملازمت، روزگار کے ), it is felt that the examination results (نتائج، کے نتائج، نتائج کے )will indicate whether (چاہے، کہ کیا، کہ آیا )or not the job (کام، ملازمت، نوکری )seeker has the skills (مہارت، ہنر، صلاحیتوں )or intelligence (انٹیلی جنس، انٹیلی جنس کے، انٹیلی جنس کی )to handle the job.
However(تاہم، لیکن، تاہم اس ), does the school (اسکول، سکول، اسکول کے )examination (امتحان، امتحان کے، کے امتحان )system provide (فراہم، فراہم کرنے، فراہم کرنے کے )an accurate (درست، صحیح، بالکل درست )yardstick (پیمانہ، معیار، پیمانا مانےن )of the candidate's ability(صلاحیت، کی صلاحیت، کرنے کی صلاحیت )? Albert Einstein, at the age (عمر، کی عمر، عمر کے )of 16, took the entrance (داخلی دروازے، کے داخلی دروازے، داخلی راستے پر )exam to the Swiss Federal (وفاقی، فیڈرل، کو وفاقی )Institute of Technology(ٹیکنالوجی، ٹیکنالوجی کی، ٹیکنالوجی کے ), but (لیکن، لیکن اس، بلکہ )failed (میں ناکام رہے، میں ناکام رہی، میں ناکام رہا )and so was rejected (کو مسترد کر دیا، رد کر دیا، مسترد کر دیا )by this elite school(اسکول، سکول، اسکول کے ). Yet, Einstein went on to develop the theory (نظریہ، اصول، نظریے )of relativity (ساپیکشتا )and (اور، ہے اور، اور اس )quantum theory, winning (جیت، جیتنے، جیتنے کے )the Nobel Prize in Physics (طبیعیات، فزکس، طبعی سائنس )at the age of 42. Other examples (مثال کے طور پر، مثالیں، مثالوں )of famous achievers who failed (میں ناکام رہے، میں ناکام رہی، میں ناکام رہا )in school (اسکول، سکول، اسکول کے )examinations (امتحانات، امتحانات کے، کے امتحانات )would include (شامل، شامل ہیں، میں شامل )Winston Churchill, Thomas Edison and (اور، ہے اور، اور اس )(اور، ہے اور، اور اس )Bill (بل، بل کے، کا بل )Gates.
One (ایک، سے ایک، ایک ہی )may also (بھی، کو بھی، نے بھی )question (سوال، سوال کا، سوال کے )whether the present (پیش، پیش کریں، پیش کرنے )examination system (نظام، کے نظام، کا نظام )results (نتائج، کے نتائج، نتائج کے )in better (بہتر، سے بہتر، کو بہتر )teaching (تعلیم، تدریسی، تدریس )in schools(اسکولوں، سکولوں، اسکولوں کو ). In fact, some (کچھ، بعض، میں کچھ )teachers (اساتذہ، اساتذہ کے، اساتذہ کو )are so pressured (دباؤ، دباؤ ڈالا، پر دباؤ ڈالا )to produce good (اچھا، اچھی، اچھے )examination results (نتائج، کے نتائج، نتائج کے )that they are forced (مجبور، مجبور کیا، پر مجبور )to practise (عمل، مشق، کی مشق )poor (غریب، غریبوں، کے غریب )teaching (تعلیم، تدریسی، تدریس )methods(طریقوں، کے طریقوں، طریقوں کا ). They may race (دوڑ، نسل، ریس )through (کے ذریعے، ذریعے، کے ذریعہ )the syllabus, ignoring (نظر انداز کرتے ہوئے، کو نظر انداز، کو نظر انداز کرنے )the fact that (کہ، ہے کہ، ہیں کہ )the weaker students (طالب علموں کو، طالب علموں، طالب علم )have not grasped (... )some (کچھ، بعض، میں کچھ )of the concepts(تصورات، تصورات کو، تصورات کا ). Some (کچھ، بعض، میں کچھ )other teachers (اساتذہ، اساتذہ کے، اساتذہ کو )may concentrate on popular (مقبول، سے مقبول، زیادہ مقبول )examination (امتحان، امتحان کے، کے امتحان )topics(موضوعات، موضوعات پر، کیے گئے موضوعات ), ignoring (نظر انداز کرتے ہوئے، کو نظر انداز، کو نظر انداز کرنے )the topics which are rarely (شاذ و نادر ہی، شاید ہی کبھی، بہت کم )tested in the examinations(امتحانات، امتحانات کے، کے امتحانات ).
Pressure (دباؤ، دباؤ کے، کے دباؤ )to succeed (کامیاب، کامیاب ہو، کامیاب ہونے )in examinations (امتحانات، امتحانات کے، کے امتحانات )may also (بھی، کو بھی، نے بھی )be detrimental to the students(طالب علموں کو، طالب علموں، طالب علم ). They may (ہو سکتا ہے، کر سکتے ہیں، سکتے ہیں )be so filled with anxiety (پریشانی، تشویش، بے چینی )and stress (دباؤ، کشیدگی، کشیدگی کے )that they do not (نہیں، نہ، نہیں ہے )enjoy their school (اسکول، سکول، اسکول کے )years. They (وہ، انہوں، انہوں نے )may be studying (تعلیم حاصل کرنے، کا مطالعہ، تعلیم حاصل )only to get good examination (امتحان، امتحان کے، کے امتحان )results(نتائج، کے نتائج، نتائج کے ), rather than a rounded (گول، میں گول، حراست میں )education(تعلیم، کی تعلیم، تعلیم کے ). Some (کچھ، بعض، میں کچھ )of the weaker students, who cannot (نہیں کر سکتے ہیں، نہیں کر سکتا، نہیں کر سکتے )seem to achieve (حاصل کرنے کے لئے، کے حصول، حاصل کرنے کے )good (اچھا، اچھی، اچھے )examination (امتحان، امتحان کے، کے امتحان )results, may lose interest (دلچسپی، سود، مفاد )in their studies(تعلیم، مطالعہ، مطالعے ). In extreme (انتہائی، شدید، انتہاپسند )cases, students (طالب علموں کو، طالب علموں، طالب علم )may be so frustrated (مایوس، کوبٹھیت، اچکے )or disappointed (مایوس، مایوسی، مایوس کیا )in their results (نتائج، کے نتائج، نتائج کے )that they may (ہو سکتا ہے، کر سکتے ہیں، سکتے ہیں )consider (غور، پر غور، غور کریں )ending their lives.
In conclusion(اختتام، نتیجے، اختتام کے ), I realise (احساس، کا احساس، احساس ہے )that examinations (امتحانات، امتحانات کے، کے امتحانات )are necessary (ضروری، کی ضرورت، ضروری ہے )and useful (مفید، فائدہ مند، کارآمد )in many (بہت، کئی، بہت سے )areas of our lives(زندگی، زندگیوں، کی زندگی ). However(تاہم، لیکن، تاہم اس ), within (کے اندر اندر، اندر، کے اندر )the school (اسکول، سکول، اسکول کے )system, they should (کرنا چاہیے، کرنا چاہئے، ہونا چاہئے )be given less emphasis or conducted in a different (مختلف، کے مختلف، سے مختلف )way. Furthermore(مزید برآں، کے علاوہ، اس کے علاوہ ), educationists(ماہرین تعلیم، شکنودوں، تعلیم ), employers (آجروں، مالکان کے، آجروں کے )and students (طالب علموں کو، طالب علموں، طالب علم )themselves should (کرنا چاہیے، کرنا چاہئے، ہونا چاہئے )be reminded (یاد دلایا، کو یاد دلایا، یاد دہانی کرائی )that examination results (نتائج، کے نتائج، نتائج کے )may not (نہیں، نہ، نہیں ہے )provide (فراہم، فراہم کرنے، فراہم کرنے کے )the best assessment (تشخیص، اسسمنٹ، کی تشخیص )of an individual(انفرادی، فرد، کے انفرادی )'s talents and capabilities.